Zeer recent zijn we weer live gegaan met wederom een aantal updates voor de webversie van RailApp alsmede de mobiele app voor Android (Samsung etc.) en iOS (Apple).
Hierbij de belangrijkste wijzigingen op een rij:
- Registratie van gebruikte materialen/middelen: – Diensten kunnen nu door medewerkers worden afgemeld waarbij ze direct kunnen aangeven welke materialen/middelen ze gebruikt hebben. Of het nu gaat om een ZKL, een paar boorschroeven, een bepaalde lamp, het kan nu gelijk door de medewerker worden aangevinkt met het juiste aantal erbij. Direct duidelijk op de E-Werkbon en de Interne Evaluatie en ook in het Logbook. Nooit meer zoeken naar de informatie en zeker nooit meer vergeten op de factuur te zetten. Indien je dit wil gebruiken graag even doorgeven via info@railapp.nl of telefonisch welke materialen/middelen je standaard in jullie lijst wil opnemen.
- Registratie van facturen: – Direct registeren welke diensten al wel en nog niet gefactureerd zijn. De gefactureerde / afgehandelde diensten krijgen dan direct een andere kleur waardoor in 1 oogopslag helder is welke diensten wel en welke diensten nog niet zijn gefactureerd. Ook is het nu mogelijk om te registeren voor welke diensten er al wel en nog niet een inkoopfactuur binnen is.
- Annuleringscodes aangeven: – Diensten die geannuleerd worden kunnen nu gelijk een annuleringscode en een stuk tekst eventueel krijgen. Zo heb je voor jezelf, voor je collega planner en voor de financiële administratie gelijk helder wat de bedoeling verder is qua financiële afhandeling. Deze informatie is uiteraard alleen zichtbaar voor jezelf en dus niet voor eventuele andere bedrijven die voor de desbetreffende dienst klant of leverancier zijn. De andere partijen kunnen eventueel zelf hun eigen annuleringscode eraan geven waardoor uiteraard alles vertrouwelijk blijft en iedereen alleen zijn eigen informatie ziet. Zie voorbeeld screenshot hoe dit eruit ziet.
- Direct vanuit de mobiele app de contactpersonen bellen: – Vanuit de mobiele app kun je nu in je dienstkaartje klikken op het telefoonnummer van de contactpersoon en dan kun je die persoon direct bellen.
- Mobiele app: 1 stap omhoog in het menu: – Het is met de laatste update in de PlayStore en de Apple Appstore nu mogelijk om ook een stapje terug te gaan in het menu zonder dan je gelijk naar het hoofdmenu hoeft te gaan. Werkt weer wat sneller en gebruikersvriendelijker.
- Verder wederom enkele algemene systeemverbeteringen doorgevoerd. Er is weer verder onderzocht hoe de applicatie nog weer sneller kon worden gemaakt. Hier zijn een aantal verbeteringen uitgekomen en deze zijn geïmplementeerd op de live omgeving na uitvoerig getest te zijn op de bèta versie. De eerste resultaten hiervan zijn zeer positief. We zijn uiteraard benieuwd naar jouw mening.
Als er vragen of opmerkingen zijn naar aanleiding van bovenstaande dan horen we het uiteraard graag.
Voor meer info en eerder verstuurde nieuwsberichten en functionaliteiten, zie www.railapp.nl. Als je meer wil weten over de voordelen van een bedrijfsaccount (voor bedrijven en zzp-ers) of een medewerkers-account (gratis) kun je altijd met ons contact opnemen via info@railapp.nl of telefonisch via 010-203 59 18.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!